No niin, Raiku sitten otti ja meni heittämään minulle haasteen, joka jo monessa blogissa onkin ollut esillä. Ei kait tässä auta kuin paljastaa kuusi asiaa minusta.

1. Epäjärjestyksellisyys. Niin, tämä nyt ei välttämättä tullut yllätyksenä kaikille blogini lukijoille. Olen äärimmäisen epäjärjestelmällinen ihminen, mutta toisaalta olen oppinut elämään tämän seikan kanssa. Viime toukokuussa siivosin työhuoneeni, jotta olisi kivempi loman jälkeen palata töihin. Kesä kului enempi ja vähempi opiskellen ja töitäkin tehden, joten syyskuussa lukukauden alkaessa huoneeni oli samanlainen kuin toukokuussa. Yritin kuitenkin: paperit olivat siisteissä pinoissa (en ehtinyt mapittamaan). Mutta eihän niistä tällöin mitään löytänyt! Levittää piti paperit pöydille, jotta joku roti palaisi. Vaikka huoneeni päällisin puolin näyttää sotkuiselle, tiedän aika hyvin, mitä missäkin sotkuläjässä on. Vaatekaappini olen onnistunut pitämään siistinä melkeinpä vuoden ja tästä olen ylpeä! Ehkä minulla onkin toivoa. Eräässä vakolemassani blogissa puhuttiin taannoin nuottikansioista. Mitä ne on? Olen laulanut useissa kuoroissa, eikä minulla ole yhtään muuta nuottikansiota kuin esiintymiskansio, jota käytän, mikäli en osaa biisejä ulkoa.

2. Aamu-unisuus. Kuten kaverini isä ja muinainen soitonopettajani sanoi, minulla on diesel-moottori: sitä täytyy aamulla hehkuttaa kerran jos toisenkin. Laitan aina kännykän herättämään niin, että ensimmäiseen herätykseen ei ole pakko nousta. No, tämä tarkoittaa sitä, että pahimmillaan torkutan 30-45 minuuttia ja sitten onkin jo kiire. Eilen illalla nukkumaan mennessä ajattelin, että jospa nousisi huomen aamulla heti ekaan herätykseen. Todellisuus: torkutin 20 minuuttia.

3. Soittimet: Omaksun uusia soittimia suht nopsaan, mutta toisaalta kyllästyn yhden soittimen hinkkaamiseen aikanaan. En tiedä, johtuuko tämä varsinaisesti soittimesta vai vain sopivien haasteiden tai tavoitteiden puutteesta. Kuorolauluun en ole vielä kyllästynyt, vaikka kyllä siinäkin ajoittaisia matalapaineita on.

4. Opiskelija: Olen kait ikuinen opiskelija. Kun saan yhden projektin päätökseen, niin aloitan toisen. Tai sitten katselen erilaisia täydennyskoulutuskursseja, vaikka ihan lyhyitä vaan, ihan pieniä. Opiskelijaelämän päättyminen oli yksi elämäni suurista draamoista, vaikkakin se oli hyvin rauhallista, itse asiaan eli opiskeluun keskittyvää. Onneksi minunkin opiskelijaelämäni sai vähän jatkoa, kun pääsin yliopistolle töihin :P Ja asun yhdessä ikiteekkarin kanssa, ehkä sekin auttaa asiaa.

5. Asioiden hoitaminen. Kuten Einju niin minäkään en tykkää asioiden hoitamisesta puhelimella, mutta toisaalta minä en kyllä tykkää hoita niitä asioita myöskään paikan päällä. Kaikkein mieluiten hoitaisin kaikki viralliset asiat sähköpostilla. Jos joudun hoitamaan jotakin tällaista, niin joudun miettimään etukäteen, mitä sanon jne. Typerää touhua.

6. Matematiikka. Tykkään matikan opettamisesta kuin hullu puurosta!

Siinäpä faktoja minusta. Näitä olisi tullut kyllä helposti lisääkin. Sitten se haastaminen... Niin, se on vähän vaikeaa, kun melkein kaikilla tämä jo blogissaan on. No jos luet tätä, etkä ole vastannut, niin haa, haastanpa sinut!

Säännöt vielä tässä:
  1. Link to the person who tagged you.
  2. Post the rules on your blog.
  3. Write six random things about yourself.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them.
  5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
  6. Let the tagger know when your entry is up.

Ilmoita vaikka kommentilla, jos vastaat, niin käyn sitten vakoilemassa.