No ei nyt sentään ihan, mitäpä jätän lankojani semmoisiin paikkoihin, että Kissi niiden kimppuun pääsee. Aiemmin olohuoneessa tv-tason laatikossa ovat langat saaneet olla rauhassa, mutta nyt oli kiusaus käynyt liian suureksi ja kuva kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa:

1784482.jpg

Lisää sotkettavaa hommasin, kun kävin eilen kaupungilla: sinistä kitten mohairia, josta tulee viime jouluisten sinisten pitsisukkien kaveriksi kaulaliina, lisää virkkauslankaa tyynyliinapitsiin, kaksi kerää harmaata rose mohairia mahdollista lapasprojektia varten ja kolme kerää 7 veljestä harmaana Novitan lehdessä ollutta slipoveria varten. Ei ollu muuten viimeksi mainitussa langassa värisävyt ihan minun mieleen. Tumman rusekaa olin alunperin ajatellut, mutta sitten tuumin, että liekö siinä palmikot sun muut miten näkyvät. Ja se tumman ruskean värisävy ei ollut kyllä kauhean kaunis. Tai olihan siellä kivoja värejä, mutta ne eivät taas minulle käyttövaatteeksi soveltuisi. Missä oli minun vihreä!!!

Aloitin lankasivun vääntämisen. Sinne on tarkoitus listata, mitä lankoja kätköistäni löytyy. Saman teen puikoille ja koukuille, ihan vaan sen takia, että inspiraation tullessa voin netistä tarkistaa, mitä välineitä minulla on. Etten osta enää neljänsiä pitkiä puikkoja koko 3,5... No onneksi eiliseltä on vielä kuitti tallessa, niin voin palauttaa tämän turhan ostoksen. Samaten ajattelin inventaarion lomassa kaupata muutamia lankoja, mikäli halukkaita ostajia/vaihtajia tätä kautta löytyisi.

1786660.jpg